Laden...

NovaOne0318

Chatbots: mis de bo(o)t niet

  Consumenten verwachten een steeds betere service van retailers. De waarde van je bedrijf hangt tegenwoordig grotendeels af van de mening van de klant, niet alleen meer van het product of de kwaliteit...


Bol0218

Belgische KMO omarmt massaal bol.com

  De gemiddelde Belgische KMO heeft moeite om zelf een digitale transitie door te maken. Om ook in de toekomst relevant te zijn, zullen ze die stap wél moeten maken. Samenwerken met een platform,...


Gafas0218

Online brand experience

  De laatste tien jaar hebben KMO’s en corporates vooral ingezet op online aanwezigheid. Om vandaag de dag echt te scoren op het net is het belangrijk om jezelf te onderscheiden van de massa die...


RT-B2B-ecom0218

B2B e-commerce: spring nu op de boot!

  Na een afwachtende houding zijn we in België intussen goed op stoom met B2C e-commerce. En nu dient er zich alweer een ‘nieuw’ kanaal aan: B2B e-commerce. Het wordt serieus big business....