fonQ zet volgende stap in retailformule

fonq2

 

Webwarenhuis fonQ voegt global fashion brands aan het lifestyle assortiment toe om zijn retailformule te verstevigen. Het warenhuis biedt hierdoor een nog completer assortiment voor zijn klanten. Het toevoegen van global fashion brands heeft als doel het merk fonQ verder te laden en autoriteit in lifestyle te vergroten.

De uitbreiding van het lifestyle assortiment is onderdeel van het verder uitrollen van de retailformule. Hierin staat het verkopen van mooie producten van A-merken, opkomende merken en premium merken binnen de domeinen wonen, koken en lifestyle centraal. Recentelijk voegde fonQ global brands als DKNY, Ted Baker, Herschel Supply Co. en Guess aan het lifestyle assortiment toe en afgelopen week is er verder uitgebreid met onder andere het merk Ray-Ban.

Op dit moment bestaat het totale lifestyle assortiment uit ruim 10.000 producten; zo’n vijftien procent van het gehele assortiment van fonQ dat inmiddels naar 70.000 producten gaat. Het online warenhuis is al enige tijd actief met lifestyle devices, zoals speakers, koptelefoons en sporthorloges. Nu verovert het merk ook positie in fashion gerelateerde lifestyle accessoires.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*