Meer functionaliteiten voor bedrijven op 2dehands

2dehands0219

Zoals u ongetwijfeld heeft ervaren, heeft 2dehands begin dit jaar een grote metamorfose ondergaan. Het online zoekertjes platform is de afgelopen jaren organisch gegroeid van enkel een consumentenplatform naar een zeer breed handelsplatform waar meer en meer kleine en middelgrote ondernemingen handel drijven. De nieuwe look and feel beantwoordt volgens B2B Marketing Manager Rudy Happaerts meer aan de realiteit van vandaag. Bovendien zijn er een aantal interessante functionaliteiten voor bedrijven toegevoegd.

Admarkt is een voorbeeld van een interessante optie voor bedrijven om meer traffic en zichtbaarheid te genereren voor hun online business. “We hebben deze dienst vorig jaar geïntroduceerd en het is een groot succes,” zegt Rudy. “Professionele verkopers bieden we een mooie opstap naar het online verkopen van producten, zonder risico’s of grote investeringen te moeten doen. De verkoper betaalt alleen wanneer er geinteresseerde kopers op het zoekertje klikken. Bovendien stelt men zelf een dagelijks budget in. Het bedrijf blijft eigenaar van de transactie en ook de merkbeleving is gegarandeerd, omdat de koper koopt van een bedrijf.”

Eenvoudig starten met Admarkt
Sinds kort heeft 2dehands ook een vereenvoudigde versie van Admarkt gelanceerd. “Deze versie is eigenlijk een instapproduct voor bedrijven om tegen beperkte kosten nationaal of net heel regionaal te kunnen adverteren. “Bedrijven kunnen een bepaald dag-, week of maandbudget instellen om in een bepaalde categorie bezoekers te kunnen ‘aanspreken’,” zo legt Rudy uit. “Op die manier is een ondernemer er zeker van dat het budget niet wordt overschreden. De meer ervaren e-commerce ondernemer zal kiezen voor ons ‘cost per click’ model met uitgebreide mogelijkheden om automatisch te adverteren in de juiste categorieën. Voor bedrijven die moeite hebben om een Admarkt account aan te maken, bieden we een passende ondersteuning. Met veel plezier brengen we zelfs een bezoek ter plaatse.”

Vraag en aanbod samenbrengen
2dehands brengt vraag en aanbod samen. Rudy: “We hebben een zeer uitgebreid categorieënaanbod van badkamertegels tot auto’s over kleding. In al deze verschillende categorieën kunnen bedrijven via Admarkt hun producten of diensten aanprijzen. Bezoekers zijn op zoek naar een goede en snelle deal. Dat maakt ons platform zo krachtig. Er zijn ook categorieën die duidelijk meer op professionelen zijn gericht. Ook daarin zien we een stijgende lijn. Steeds meer professionelen vinden een snelle en goede deal op 2dehands.”

Ondanks de andere look and feel is de visie van 2dehands niet veranderd. “We willen mensen binnen vijf minuten een deal laten doen met een goed gevoel, zowel voor zakelijke als consumentengebruikers. In de toekomst zullen we ook geïntegreerde shippingoplossingen en betaalmogelijkheden ondersteunen, zodanig dat mensen ons platform niet meer hoeven te verlaten. Alles in functie van de snelheid van de deal. Die ontwikkelingen komen er zeker aan,” verklapt Rudy tot besluit.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*