Laden...

MS0218

Big Data en Analytics in Retail – wat is er nodig?

  Dat er veel ‘waarde’ zit opgeborgen in de bergen aan data die de retailbedrijven vandaag verzamelen en ter beschikking hebben, daar is iedereen het ondertussen wel over eens. Dat deze waarde...


Stratics0218

Data Driven Marketing anno 2018

  In het verleden beschikten marketeers over zeer beperkte middelen om mee te werken, maar gelukkig zijn er tijden van verandering. Kris Vranken van Stratics laat zijn licht schijnen op Data Driven...


Python0218

Fabrikant van luxueuze lingerie gaat door digitale transformatie

Van de Velde is een beursgenoteerd bedrijf dat luxueuze dameslingerie ontwerpt, produceert en verkoopt. Hun fundamenten zijn gebouwd op de sterke merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda. PrimaDonna...


IntoData0118

Van data naar informatie

Innovatie verloopt vandaag voor een groot stuk digitaal. Door het gebruik van mobiele toestellen en het Internet of Things (IoT) ontstaan enorme hoeveelheden data. Retailers gebruiken deze data om producten...