Laden...

SAP0217

Data in actie brengen

Tot een jaar of vijf geleden, lag de focus bij retailers vooral op het zoveel mogelijk verzamelen van data. Nu bevindt een retailer zich in de situatie dat hij over heel veel data beschikt, maar niet altijd...


Schermafbeelding 2017-06-16 om 06.15.54

Personaliseren op basis van data

Tien jaar geleden al verklaarde Amazon dat 10% van hun omzet door aanbevelingen is gegenereerd. Momenteel ligt dat percentage al op 38%! Data gedreven online merchandising is niet meer weg te denken en...


Stratics0117

Engagement meetbaar maken

  We leveren stilaan in een tijdperk waarin data ongelooflijk belangrijk is, zegt Kris Vranken van Stratics. “Er zijn veel tools ter beschikking om analyse te gaan doen. Veel analysemodellen in...


Qrama0117

Op een laagdrempelige manier data doorgronden

Met het doorgronden van data kun je nooit vroeg genoeg beginnen, menen de heren van Qrama, officieel een spin-off van imec en de universiteit Gent. Zij hebben een platform gebouwd, genaamd Tengu, waarmee...