Inspelen op (betaal)gemak, inzicht en service

Sisow0517

Sisow is al enkele jaren succesvol aanwezig op de Belgische markt en houdt er een geheel eigen visie op na als het gaat om het faciliteren van transacties via verschillende betaalmethoden voor etailers. Op de beurs Ecommerce Xpo in Kortrijk heeft de Payment Service Provider een aantal primeurs gepresenteerd.

 

Voor de Belgische markt bieden we nagenoeg het meest uitgebreide assortiment aan betaalmethoden, begint Marey Timmermans (CFO/COO van Sisow). “Recent hebben we Belfius aan ons assortiment toegevoegd, evenals Afterpay (een achteraf betalen oplossing) en de verwachting is dat we begin 2018 ook KBC/CBC-Betaalknop kunnen aanbieden van een van de grootste banken van België. We willen ons in 2018 nóg sterker positioneren in België en dé partner zijn voor etailers op het gebied van betalingen. Met het brede aanbod én onze persoonlijke aanpak gaat dat zeker lukken,” verwacht Marey.

Service
Sisow onderscheidt zich volgens Ruud Bakens (CEO van Sisow) door een uitstekende service. “Iedere etailer kan bij ons rekenen op dezelfde service en persoonlijke aandacht, ongeacht de grootte en het aantal transacties.” Ruud raadt potentiële klanten aan de vernieuwde website van Sisow te bezoeken. “De mogelijkheden en tarieven van alle betaalopties worden op de verschillende pagina’s uitgebreid toegelicht. Over tarieven gesproken, we hebben een prijswijziging doorgevoerd voor iDEAL. Wat we vooral willen benadrukken is dat we graag een prijs op maat maken, dus nodigen de merchants uit om contact met ons op te nemen zodat we een passend aanbod kunnen doen.”

Even voorstellen
Bezoekers van de Ecommerce Xpo hebben op de stand van Sisow kennis kunnen maken met een nieuw gezicht: Robert Theuws, Manager New Business Development. Robert heeft de afgelopen tien jaar zelfstandig een aantal webshops gerund en heeft ervoor gekozen om Sisow te komen versterken op het terrein van sales en marketing.
“Service wordt bij Sisow met een hoofdletter geschreven. Een aspect dat ik als etailer zeer waardeer en ook graag andere etailers deelgenoot van wil maken. In Q4 en in 2018 zal er een klant- en partneronderzoek worden gedaan om op deze manier nog beter inzicht te krijgen in wat er leeft in de markt en nog beter in te kunnen spelen op de wensen van de klant. Als een van de grootste CPSP’ers worden we in Nederland betrokken bij ontwikkelingen binnen de branche en aan de hand daarvan kunnen we zeggen dat wij een zeer ruim aanbod van betaaldiensten hebben, de veiligheid van het betaalverkeer voldoet aan de hoge eisen die ook toezichthouders daaraan stellen en dit alles met een uitstekende klantenservice. Mijns inziens gaan onze noviteiten van 2018 deze positie alleen nog maar versterken.”

2018
Alvast vooruitblikkend naar 2018 heeft Sisow een groot aantal noviteiten in petto. “Zo gaan we onze website ook in de Engelse taal aanbieden, dit in verband met onze Europese licentie en het internationale karakter van onze merchants. Deze Engelse site is dan ook een logische stap,” menen Ruud en Marey. “Verder zullen we een nieuwe portal lanceren die etailers veel meer detailinformatie geeft over hun business en dus meer inzichten geeft hoe de business ervoor staat en zo ook eenvoudiger is om zaken aan te passen en prognoses te doen voor de korte en langere termijn. Daarnaast volgen we de ontwikkelingen rondom Artificial Intelligence en de subscriptiemodellen op de voet. Kortom, we zorgen ervoor dat we onze preferred positie blijven behouden. Nu en in de toekomst.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*