Laden...

Craftworkz0318

De toegevoegde waarde van een chatbot

  Een chatbot bestaat al heel lang. De eerste chatbot Eliza werd al ontwikkeld in de jaren zestig van de vorige eeuw als geautomatiseerde gesprekspartner in de psychotherapie. Hij ging destijds al...


18500317

Uitbesteden klantenservice duur? Welnee

Persoonlijk contact wordt steeds belangrijker voor een webwinkelier om het vertrouwen van (potentiële) klanten te winnen. Voor veel webwinkeliers is het echter onmogelijk om klanten zeven dagen per week...


Sciolab

Klantgedrag herkennen en voorspellen

De slimmigheden van een fysieke verkoper inbouwen in e-commerce. Aljoscha Gielkens van Qlicks geeft aan de hand van diverse voorbeelden meer inzicht in het herkennen van patronen online en op basis daarvan...


Klachten

Aantal klachten over webwinkels daalt

Uit cijfers van de Economische Inspectie van de FOD Economie blijkt dat het aantal klachten over webwinkels vorig jaar aanzienlijk is gedaald ten opzichte van een jaar eerder. In 2015 ontving de inspectie...