Cis Scherpereel verkozen tot Web Celeb 2021

Voor de vijfde keer op rij werden de SafeShops Awards uitgereikt. Vijftien Belgische webshops mochten een Award in ontvangst nemen. Ter gelegenheid van de vijfde editie werd voor het eerst de e-commerce persoonlijkheid van het jaar bekroond met de Web Celeb Award.  

De Belgische e-commerce groeit nog steeds en dat is het resultaat van de inspanningen van heel wat mensen. Met de uitreiking van de Web Celeb Award wil SafeShops.be, de Belgische associatie voor de e-commerce sector, een persoon bekronen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van e-commerce in België.

“Als sectorvereniging vinden we het belangrijk dat inspanningen die bijdragen aan het succes van e-commerce beloond worden,” gaat Greet Dekocker, Managing Director Safeshops.be, van start. “De finalisten hebben elk op hun eigen manier meegewerkt aan het Belgische e-commerce verhaal. Ze zijn als het ware een van de drijvende krachten achter de ontwikkeling ervan. De winnaar is dan ook een terechte, charismatische ambassadeur die een jaar lang de sector zal vertegenwoordigen.”  

Na diverse selectierondes, beoordeeld door een vakjury, haalden drie finalisten de shortlist: Sophie Claes – oprichtster De Gele Flamingo, Cis Scherpereel – e-commerce & marketing strateeg, Thomas Vaarten – Marketing & Digital Director Beliving.

Na een laatste publiekstemronde tijdens de uitreiking van de SafeShops Award werd Cis Scherpereel  uitgeroepen tot e-commerce persoonlijkheid van het jaar.  De Web Celeb Award werd uitgereikt door Ilse Michiels van bol.com, partner van de Web Celeb Award. 

Cis Scherpereel: “Ik voel dit als een hartverwarmende waardering voor het delen en verbinden van kennis inzake e-commerce. Een rol die mij zelf ontzettend veel energie geeft trouwens. Blij dat ik dat met deze erkenning op zak met nog meer passie dan voorheen kan blijven doen voor ondernemers met ambitie.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*