Lunch Garden vergroot lokale verankering

Lunch Garden versterkt zijn Belgische identiteit door een duurzame samenwerking met tien lokale leveranciers op te zetten: Delino, Devos & Lemmens, Duvel, FrieslandCampina, Lotus, Maredsous/Bel Group, Multi-Fish, Spadel, Viangro en Belcampi. De restaurantketen engageert zich zo om kwaliteitsvolle en duurzame producten van lokale makelij op lange termijn te blijven gebruiken in haar gekende succesrecepten. De topmerken wisselen ook kennis en expertise uit om samen nog meer in te zetten op innovatie en duurzaamheid, en op die manier nog betere kwaliteit te leveren.

De co-branding steunt op meerdere pilaren. Naast het versterken van mekaars imago, gaat het elftal (Lunch Garden en de tien partners) ook gezamenlijke initiatieven opzetten, kennis en expertise rond thema’s als innovatie en duurzaamheid delen en daarbij, in een synergie gedachte, ervaringen en suggesties uitwisselen. Zo willen ze nog meer kwaliteitsvolle producten produceren voor de consument van morgen. Met dit charter willen Lunch Garden en haar partners op lange termijn samenwerken, om hun klanten een nog betere service te bieden.

“De identiteit van onze partners vertoont veel gelijkenissen zoals de verankering in de Belgische markt, zowel qua verkoop als tewerkstelling”, zegt Ann Biebuyck, CEO van Lunch Garden. “Deze uitgebreide samenwerking kwam dan ook organisch tot stand. De Belgische keuken bevat topproducten die over de hele wereld worden gesmaakt. Daarom vinden we het bij Lunch Garden ook vanzelfsprekend om, met gezonde trots, onze klanten hiermee te verwennen. Het was niet lang zoeken naar de juiste partners in elke categorie, maar het is een dynamisch gegeven waar we in de toekomst mogelijk nog andere spelers zullen aan toevoegen.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*