Webwinkel Vakdagen toont de belangrijkste digitale trends

Op 29 & 30 juni aanstaande vindt in de Jaarbeurs Utrecht het grootste evenement voor e-commerce in de Benelux plaats: De Webwinkel Vakdagen. 

Webwinkel Vakdagen noemt zich met recht dé e-commerce vakbeurs van de Benelux. Dat heeft niet alleen te maken met de omvang, maar zeker ook met de breedte van het aanbod. Ieder jaar dijt de beurs uit, zo ook dit jaar. Nieuwe namen komen uit alle hoeken van de digitale sector. Van platforms, technologie en marketingoplossingen tot betaalbedrijven en verpakkingen. Alle facetten van de branche zijn vertegenwoordigd.

Ook dit jaar is het Keynote-programma van de Webwinkel Vakdagen goed gevuld. Zo verwelkomt de beurs onder andere Media Monks CEO Victor Knaap, fonQ CEO Jeremiah Albinus met hun visie op het digitale landschap. Maar ook Rumag directeur Danny Membre vertelt openhartig over vallen en opstaan en digitale strateeg Jurjen Jongejan over hoe je ervoor zorgt dat je bezoekers daadwerkelijk kunt converteren tot klanten. Uitdager Gorillas complementeert samen met grootheden als bol.com, Amazon en Picnic het keynote programma. 

De Webwinkel Vakdagen zijn gratis te bezoeken. Op de website van de beurs kan je je aanmelden voor gratis tickets.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*