WWV 2022 voelden als vanouds

Een grote bezoekersstroom, goedgevulde lezingenzalen en volop enthousiasme: de Webwinkel Vakdagen voelden weer als vanouds. Zoals Jeroen Magnus van bol.com (en tevens spreker) al zei: “Wat fijn dat dit weer kan op de normale manier.”

Het was enorm druk op beide beursdagen in de Jaarbeurs in Utrecht. Diverse ondernemers, managers en andere professionals binnen de e-commerce branche gingen langs de stands, bezochten lezingen en keynotes én gingen in gesprek met vakgenoten. Deze unieke combinatie van kennis en inspiratie opdoen en netwerken maken de Webwinkel Vakdagen tot een beurs die ondernemers van alles te bieden heeft. De elf themazalen stonden in het teken van ‘learnings’, terwijl de keynotes toegevoegde waarde boden op het gebied van strategie en groeipaden van ondernemingen.

Spoedig volgt een uitgebreid videoverslag van de Webwinkel Vakdagen 2022 op deze website.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*