Zorg dat u klaar bent voor de koopjes op Black Friday!

Black Friday nadert razendsnel. Tijd om na te denken over de sociale mediastrategie van uw eCommerce en de aanpak om uw omzet op Black Friday de hoogte in te jagen. e-Commerce handelaars moeten nu een punt bereikt hebben waarop:

  • De voorbereiding klaar is
  • De social mediacampagnes vlot draaien
  • De site geoptimaliseerd is voor mobiele transacties
  • Alsook diverse betaalmethoden aanbieden

Via een goede strategie kan de omzet zelfs met 45 % verhogen.

Hoe maximaliseert u omzet in deze piekverkoopperiode? Hoe kan u concurreren met de grotere spelers?

Maar – het belangrijkste …   Hoe maakt u een sterke indruk en schept u betrokkenheid EN conversies?

We hebben aan alles gedacht in onze Black Friday-toolkit voor de social media.

Hierbij kunnen e-commerce handelaars een sociale media kit downloaden en volledig aanpassen naar hun wensen.

Black Friday is uw kans om uw verkoop op te drijven, uw doelstellingen te bereiken en forse opbrengsten te boeken. Maar die piekverkoop zet u bedrijf, u interne middelen en u website extra onder druk.

Wees klaar voor een piekverkoop:

  • Plan u sociale campagnes. Bereid u inhoud grondig voor en maak u boodschappen sterker naarmate de verkoopperiode op haar eind loopt. Als u bijkomende kortingen aanbiedt, moeten u banners, stickers en posts voor het begin van de koopjesperiode klaar zijn.
  • Zorg ervoor dat u team klaar is voor de vraag. Zal u team meer interne ondersteuning nodig hebben om de bijkomende verkoop aan te kunnen? Moet u personeel voor uw sociale mediakanalen inplannen om de klantendienst te helpen? Wees klaar voor alle mogelijke problemen – intern of extern – die uw Black Friday-campagne in gevaar kunnen brengen.
  • Controleer de gezondheid van uw website. Is hij klaar voor een toevloed van gebruikers? Of zal hij onder de druk bezwijken? Laat u website in de aanloop naar de koopjes doorlichten op technische problemen die een uitval kunnen veroorzaken als het opeens druk wordt.
  • Evalueer u online betaalsystemen. Wie niet kan betalen, kan niet kopen. Om niet op de valreep te sneuvelen, moet u ervoor zorgen dat u betaalsystemen en gateways juist ingesteld zijn om de betalingen snel en vlot te verwerken. Mikt u op een internationaal publiek? Om de betaalconversies te verhogen, moet u uw klanten veilige betaalmethoden aanbieden, overal waar ze zijn.

Twijfelt u of uw betaalgateways opgewassen zijn tegen de taak?

Wij zijn de experts in een optimale benutting van uw systemen voor ePayment. Raadpleeg ons als u niet goed weet hoe u conversies kunt optimaliseren, uw opbrengst kunt verhogen en het vertrouwen van uw klanten kunt versterken.

Contacteer ons:

https://www.ingenico.be/nl/payments/contact

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*