Laden...

Enorm online potentieel voor DIY sector

  De markt van doe-het-zelf zaken en tuinieren (DIY) vertegenwoordigt een jaarlijkse omzet van 3,8 miljard euro verspreid over 3.457 verkooppunten, alleen al in België. Onderzoek door bpost in samenwerking...


2019, het jaar van de ‘extra’ mile

  “Klant is koning”, een principe dat – ook in tijden waarin steeds vaker online geshopt wordt – nog steeds overeind blijft. Of moeten we zeggen: nu zelfs meer dan ooit!  Webshops, groot...


Speelt u al in op de leveringsvoorkeuren van uw Belgische of Nederlandse klant?

  Hoewel Belgen en Nederlanders erg op elkaar lijken, zijn er wel degelijk verschillen tussen de twee landen. Op vlak van taal en cultuur, uiteraard, maar ook als het op online shoppen en de bezorging...


Innovaties in last mile cross border delivery’

  De bezorgwereld is volop in beweging; aan wat we vandaag implementeren, wordt morgen alweer iets verbeterd en toegevoegd. Het afgelopen jaar heeft Asendia met haar moeders SwissPost voor Zwitserland...