KLANTCONTACT

Uitbesteden klantenservice duur? Welnee

Persoonlijk contact wordt steeds belangrijker voor een webwinkelier om het vertrouwen van (potentiële) klanten te winnen. Voor veel webwinkeliers is het echter onmogelijk om klanten zeven dagen per week te woord te staan. Een mogelijkheid […]

KLANTCONTACT

Klantgedrag herkennen en voorspellen

De slimmigheden van een fysieke verkoper inbouwen in e-commerce. Aljoscha Gielkens van Qlicks geeft aan de hand van diverse voorbeelden meer inzicht in het herkennen van patronen online en op basis daarvan het voorspellen van […]

KLANTCONTACT

Aantal klachten over webwinkels daalt

Uit cijfers van de Economische Inspectie van de FOD Economie blijkt dat het aantal klachten over webwinkels vorig jaar aanzienlijk is gedaald ten opzichte van een jaar eerder. In 2015 ontving de inspectie 691 klachten, […]

KLANTCONTACT

De Nederlandse cookiewet uitgelegd

“Willen iedereen die geen cookies plaatst zijn hand opsteken?” Deze vraag stelde ik onlangs aan een groep online retailers op een bijeenkomst. Hoeveel handen in de lucht gingen? Géén uiteraard. Een weinig verrassende uitkomst, want […]